Isu Farid Kamil Pakai Uniform Jadi Perhatian

on 08 Disember 2012

Isu Farid Kamil Pakai Uniform Jadi Perhatian ! Salam semua sahabat, pertamanya dulu aku nak ucap tahniah  atas perkahwinan antara Farid Kamil dan selebriti Diana Danielle. Semoga berbahagia sepanjang hayat dan dimurahkan rezeki.

Isu Farid Kamil Pakai Uniform Jadi Perhatian


Majlis resepsi perkahwinan Farid Kamil dan Diana dah berlalu pada 1 Disember lalu, namun ketika melihat gambar tu aku juga terkejut kerana pakaian yang Farid Kamil pilih. Bukan aku saja, rakan2 opis pun ada yang merungut...."pehal lak Farid Kamil pakai pakaian tentera?"

Btw, aku pun konfius sebenarnya...tu pakaian istiadat PDRM atau ATM ? Kalau benar itu pakaian istiadat PDRM atau ATM, rasa hairan juga sebab sepatutnya hanya anggota sahaja yang dibenarkan pakai. Orang awam mana boleh pakai pakaian tu, apetah lagi nak lalu bawah pedang!!! Tapi...dari apa yang aku baca menerusi blog....Farid Kamil dah kautim dengan PDRM masa dia naik pedati tu....tak tahu lah aku...

Tapi masa tu, aku dok fikir biarlah...ape ader hal kan, mungkin dia dah ada aksess kot Tub2 hari ni aku terbaca menerusi sebuah blog, Hazrey, yang mempersoalkan kelayakan Farid Kamil memakai pakaian istiadat tersebut. Erghh......rasanya dia ni wartawan, kalau dia pun tanya begitu, aku pun rasanya banyak juga mende yang nakditanya.

Punya hot blog Hazrey tu sampaikan KJ pun masuk komen.....iskkkk....brader2 tentera dan polis lagi la....berdesup komen kaw2....Apapun aku harap mende2 gini dapat diselesaikan dengan cara baik.. Satu lagi, lepas ni tolong la para retis yang nak nikah....tolong la jangan ulangi apa yang dah Farid Kamil buat!

Isu Farid Kamil Pakai Uniform Jadi Perhatian


Okey, kalau nak baca apa yang Hazrey tulih.....sila masuk kat sini....


# Hurmm...serius, aku setuju sangat dgn apa yang blog Hazrey tu tulih......

Isu Farid Kamil Pakai Uniform Jadi Perhatian
~Salam mesra dari yastro~
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved