Malaysia Vs Thailand - Separuh Akhir AFF Suzuki Cup 2012

on 09 Disember 2012

Malaysia Vs Thailand - Separuh Akhir AFF Suzuki Cup 2012 ! Malam ini, jam 8.00 pertemuan separuh akhir pertama Malaysia vs Thailand akan berlangsung di Stadium Bukit Jalil.

Malaysia Vs Thailand - Separuh Akhir AFF Suzuki Cup 2012


Dengan jumlah pemain utama yang agak panjang, aku rasa semua peminat pasukan Malaysia mesti akan tertanya-tanya kemampuan pemain pengganti. Dalam hati dapat dirasakan Malaysia akan pincang tanpa Wan Zack Haikal. Shakir Ali pun sah tak akan diturunkan...bertambah parah nihhh!!! Pasti pemain Tahiland akan tersenyum lebar....at least kurang sikit beban derang...

Bagaimanapun, walau sesiapa pun yang diturunkan malam ni, aku harap mereka dapat menggalas tugas dengan sebaiknya. Rasanya Mat Yo dan Safee masih ada lagi malam ni untuk menentang Thailand.  Derang pun dah dok pakat nak jaga Mat Yo. satu lagi denag nak menang sebab nak hadiahkan kat raja depa, Bhumibol Adulyadej sempena hari jadi beliau.

Satu lagi, pemain ke 13 negara, Ultras Malaya pasti akan memberikan chant terbaik mereka untuk para pemain. Begitu juga penyokong2 lain...tak kira la yang hadir kat stadium, kedai mamak atau kat rumah sekalipun.  Insyaallah ianya sedikit sebanyak akan memberikan semangat tambahan buat pemain Malaysia.

Aku harap malam ni adalah malam buat Malaysia lagi, biarlah kita ada sedikit bekalan untuk bila nak bertandang ke Thailand nanti...Adiosss....semoga berjaya Harimau Malaya!!!!



## Minta Tolong Semua Kawan2 atau pembaca untuk "Ringankan Tangan Anda Klik Butang G+1 aku di entri iPhone 5 GAJET IMPIAN", Ianya amat Penting Kerana den sekarang ni sedang BERTARUNG untuk CONTEST iPhone 5 GAJET IMPIAN ini....juga untuk undian Gadget Impian blog [klik sini]

Bagi rakan2 blogger yang join, just inform aku dan aku akan kembali dgn kadar segera utk beri G+1 utk korang pula......Terima kasih.

Malaysia Vs Thailand - Separuh Akhir AFF Suzuki Cup 2012
~Salam mesra dari yastro~


Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved