Tambah Trafik Dengan Sistem Ping - Terbaru GILA PING!

on 22 Disember 2012

Tambah Trafik Dengan Sistem Ping - Terbaru GILA PING! Betulkah boleh tambah trafik dengan sistem ping? Kalau itu soalan yang ditanya pada aku aku akan jawab ya. Sistem ping atau apa sajalah yang dipanggil sekalipun yang mana menjadi tumpuan ramai blogger sangat2 membantu rakan blogger dalam menaikkan entri mereka di mata bapak tiri Google.

Sebelum ini aku pernah berkongsi enam ping terbaik yang ada di Malaysia disini. Tetapi kekerapan aku menggunakannya tak lah sekerap mana. Aku lebih suka entri2 aku tu digoogle sendiri oleh pembaca kerana sebenarnya aku ni jenis yang pemalas. He3x!!!- tak dapek nak nolong...:)

Tambah Trafik Dengan Sistem Ping - Terbaru GILA PING!
Klik pada gambar untuk besarkan imej nih

Kalau dulu2 memang aku cukup rajin ping entri dimerata-rata tempat. La ni aku lebih suka sistem yang auto jerr. Lepas ping, sistem tu yang akan jalaankan sendiri, tambahan pula aku dah jarang2 update blog...hehehe Terbaikkk.

Terbaru, aku terjumpa satu lagi laman ping entri iaitu "Gila Ping". Nama pun gila2 sikit dan nampak macam besh jerr. Buat mereka yang mencari cara nak naikkan entri blog, boleh la ping entri anda disini untuk menambah trafik (tak sikit banyak) kat blog anda sendiri. Ping ni kenkadang membantu uga dari segi SEO. So, andai korang blogger tegar, jangan abaikan mende2 yang nampak remeh macam nih.

Aku pun dah letak banner derang, leh cuba 2/3 minggu. Kalau bagus mungkin boleh stay la kot...so tu saja la h perkongsian aku kali ni dengan korang. Jumpa lagi next entri, insyaallah.

#UPDATE
Terbaru Gilaping kini boleh di log in dengan menggunakan email dan twitter...TERBAIKKK!!!

Tambah Trafik Dengan Sistem Ping - Terbaru GILA PING!


#Cuma leceh sikit skg ni depa semua nak log in guna f/b gak...isk..isk...isk- aku dok opis kene guna b/band sendiri la jawabnya bila nak log in...tang tu yg dok wat leceh tu....

Tambah Trafik Dengan Sistem Ping - Terbaru GILA PING!
~Salam mesra dari yastro~


Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved