Traffic Light Jalan Kebun Rosak, Dah Sebulan Tanpa DiPerbaiki?

on 29 Disember 2012

Traffic Light Rosak Dah Sebulan Tanpa DiPerbaiki?
Sila klik gambar utk gambar yg lebih jelas
Traffic Light Jalan Kebun Rosak, Dah Sebulan Tanpa DiPerbaiki? Aku malas la nak report sana report sini. Tetapi pihak yang sepatutnya mengawasi mende ni kena la peka sikit. Kalau dua tiga hari atau seminggu tu okey la juga, ni dah masuk sebulan lebih masih tiada siapa yang nak mengambil tindakan. Traffic light rosak...hurmm pasti menyusahkan ramai pihak.

Setuju tak kalau aku traffic light rosak ni bukan saja menyusahkan, bahkan ianya merbahayakan nyawa pengguna jalanraya. Malam kelmarin dalam hujan aku dah terjumpa kemalangan yang berlaku disini bahana traffic light rosak ni. Dalam hati aku, "ni yang aku nampak, yang aku tak tau tah bape banyak lagi gamaknya..."
Gambar aku ambik hari Jumaat semalam, asik dok kelip kuning je la t/light ni
Musim hujan ni, mende2 begini penting sesangat. Kalau time pergi kerja dan balik kerja tu...mak aihh....sesaknya jangan cerita laa. Nasib baik aku cuma naik kriss ajaib aku tu. Boleh la cilok sikit2...

Untuk info, jalan ni memang sibuk time kerja sebab ianya jalan yang terpantas untuk ke Shah Alam. Walaupun kena bayar tol rm0.60 ianya masih berbaloi. Jadi bila traffic light ni buat hal, ianya memang sangat menyusahkan ramai pengguna.

Satu lagi, alang2 aku dah masukkan dalam blog, aku minta pihak pertimbangkan untuk besarkan lagi simpang tu. Bukan apa, simpang tu kecik sangat, bila lori dan trailer lalu dari Alam Impian bahaya bebeno gayanya. Depa terpaksa guna sepenuhnya skill "lipat stereng" untuk memastikan treler derang boleh lepas. Kalau tak, kompom ada yang terjun parit.



Juga kalau depa tak keberatan aku minta traffic light tu di besarkan/ dialihkan. Maksud aku traffic light yang dari Jalan Temenggung 7/ Golden Villa tu dipasang sebelum simpang tu lagi. Dekat sangat dengan simpang Golden Villa....bahaya juga tu. Penduduk Golden Villa la yang nyaya...so terpulang lahh....kalau pentingkan kepentingan rakyat aku rasa depa mungkin boleh ubah, tapi kalau tak, memang begini saja la jawabnya.


#Mungkin boleh foward mende ni kat adun dan ahli parlimen sri muda kot...




Traffic Light Jalan Kebun Rosak, Dah Sebulan Tanpa DiPerbaiki?
~Salam mesra dari yastro~

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved