Buat Duit Online - Affiliate Jom Niaga, Kerja Part Time Dari Rumah

on 15 Januari 2013

Buat Duit Online - Affiliate Jom Niaga, Kerja Part Time Dari Rumah | Salam semua sahabat, hari ini aku menerima satu email dari sebuah laman afilliate terkenal iaitu JomNiaga. Bagi blogger atau pembuat duit online rasanya derang mesti dah kenal sangat dengan Jom Niaga ini.



Sebenarnya walaupun dah beberapa bulan aku sertai Jom Niaga, aku bukanlah ahli yang aktif. Setiap kali email dari JomNiaga masuk aku hanya setakat usha2 jer. Habis kuat pun aku pergi laman web JomNiaga dan tengok2 program affiliate yang ada.

Okey, antara isi kandungan email yang diterima dari JomNiaga kali ini ialah program yang menjana trafik ke laman pendaftaran percuma, dan yang bestnya untuk setiap orang yang mendaftar menerusi klik dari link aku, RM2.00 akan dikreditkan ke dalam akaun JomNiaga aku. Jadi aku rasa mende ni agak menarik juga kerana kali ni program yang diperkenalkan tidak memerlukan aku membuat jualan produk.

Program tersebut adalah program Make RM1,000 Every Month Working from Home dan banner dia pun ada aku tampal kat atas tu.

So, kalau korang nak cuba program affiliate di JomNiaga, daftar je la sebagai ahli, free saja, tak perlu bayar apa2 pun. Aku pun bukan tahu sangat pasal mende2 ni, just nak cuba,try,test jer....he4x!!

Bagi yang pernah pernah dapat duit online menerusi program sebegini, bagus juga kalau korang komen sepatah dua kat bawah. Bagi sikit kata2 semangat sikit kat aku dan mungkin juga untuk orang lain yang turut membaca entri ini.

Apalagi, jom daftar ramai2 [jgn lupa lak klik link dari affiliate aku eh..he3x!!]






Buat Duit Online - Affiliate Jom Niaga, Kerja Part Time Dari Rumah
~Salam mesra dari yastro~
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved