Post Pertama ~ Siapa Aku

on 12 April 2010

Salam 1 Malaysia kepada mereka yg telah terjumpa blog ini...nama ku yatro (bukan nama sebenar...he3x!!)
Kerja di PROTON (Perusahaan Otomobil Nasional) since 1992. Buta IT, baru nak berjinak2 dengan dunia komputer. Nasib baik ada kengkawan yang beri tunjuk ajar. Thx semua geng2...Insyaallah kalau berkesempatan aku akan up date selalu! Yeahhhh....semangat mesti lebey, baru la boleh berjaya..:)

Dan aku juga akan berkongsi mengenai ape yg aku suka mahupun pun tak suka kat dalam blog ni...Antaranya isu semasa,berita,kenangan aku, ketenteraan, sukan terutamanya carrom dan tak lupa juga tentang keislaman. Kiranya macam rojak lah blog nih. Nak buat camne kan...sesah je la. Apapun dan siapa pun kengkawan (baru atau lama) yang sudi hadir aku ucapkan terima kasih bebanyak....insyaallah aku akan ingat korang..

Lastly, selamat berblogging buat semua.....Yeahhhh...terjahhhhh!!!
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved