Ariff.....apsal lakk??

on 06 Mei 2010


Sebenarnya sengaja aku letakkan gambar ini antara aku dan kawan aku si Ariff...kenape ekk?? mesti ada sebab kan!!!


Keyy...Aku dedicate pic ni sbg penghargaan kpd sahabat aku, Ariff yang akan berhenti kerja pada ujung bulan ni...banyak peristiwa dan pengalaman baru yang aku dan rakan2 lalui bersama beliau...


Aku anggap beliau seorang yang agak pelik sikit. Sikit jerr!!! bukan pelik banyak...hehehe (bukan aku je yang anggap begitu..org len pun sama mcm aku gakk) hehehe... jgn marah Ariff nooo!!!!
tp sebenarnya beliau seorang yg berpegang kepada prinsip.Susah mau langgar prinsip dia nih...
Errrr...Debat kita, bila nak sambung ni Ariff? hehehe..


Aku dan rakan2 lain disini mendoakan agar ko berjaya mencapai impian dan dimurahkan rezeki serta dipanjangkan umur!!!  Ade mase nanti ziarah le kami bila opis yg tengah renovate ni siap...kami tunggu ko masa Tech Day n  K.L motorshow!!!


Ape pun Ariff, jgn lupakan kawan2 disini yg dah bertahun2 keje kat sini...Nampaknye sampai ke tua le kami kat sini..hehehe...
Good Luck Ariff!!!




Adiossss parapantossss buat Ariff!!!


# Kini Ariff merupakan seorang pensyarah disebuah IPT di KL.

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved