Konspirasi World Cup???

on 18 Julai 2010

Salam semua,
Dalam aku tengah tak dak idea n mood nak tulih ape2... aku merayap2 je la dlm tenet.
Dalam dok merayap2,tetiba lak aku terjumpa satu artikel nih 
"Konspirasi Bola SepakDunia" oleh 
Ahmad Sabri.net
Aku copy paste separuh/sebahagian dari artikel tersebut. So jika korang nak tau lebih
lanjut sila la masuk ke web beliau..Pas tu korang pikir2 sendiri la yekk,kalau nak berdebat ke ape ke terpulang laa.. Aku cuma membawak n menyampaikan jerr..
hehehe!!!






Salamua’laik, kalian sudah puas dengan keputusan Piala Dunia yang baru lepas? Baiklah, kini kita tumpukan perhatian kita berbalik kpd kajian konspirasi ‘kebetulan’ semula. Terima kasih kpd saudara Rijal82, JTR, BradoKapak dan beberapa lagi pengkaji konspirasi lain atas pendedahan awal mereka mengenai Piala Dunia yang lepas. Mavi Marmara diserang, satu dunia menumpukan mata pandangan ke Gaza lalu meninggalkan Bilderberg melakukan mesyuarat secara senyap. Terima kasih kpd IbnuYaacob.com yang mendedahkan hal mengenai mesyuarat ini. Mavi Marmara kemudian ditinggalkan kita lalu terbanglah kita keawangan menuju ke Afrika Selatan melihat dan ‘memuja’ kehebatan ciptaan Tuhan yang juga kebanyakan drpd mereka adalah anti-Tuhan.
Para pengkaji konspirasi telah mendedahkan logo Piala Dunia yang berbentuk kepala Horus dan bola yang digunakan ketika Piala Dunia (Jabulani) yang menyamai lambang Jahbulon. Jahbulon adalah ALAT sembahan Freemason yang dihasilkan drpd gabungan triniti Jehovah, Ba’al dan Osiris. Para saintis terhandal dunia telah membuat beberapa siri kajian supaya bola kesayangan mereka itu menjadi bulatan yang sempurna dan menjadi rebutan dan kesayangan para ‘pahlawan’ atas padang. Perancangan mereka tidaklah selengkap perancangan Allah. Sepanjang kempen Piala Dunia, ‘kesempurnaan’ Jabulani telah memberi banyak masalah kepada para pemain dan memaksa Adidas (pengeluar) menghantar bintang-bintang mereka (Ricardo Kaka, Petr Cech, Oliver Kahn, Michael Ballack dan beberapa pemain lain) mempertahankan Jabulani.

Selanjutnya...(klik sini)
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved