Kes Kanak2 HiLanG!!!

on 02 Oktober 2010

SaLam Semua BLoggerS!!!
Masihkah anda ingat pada si kecil ini? Kasihan. Dia masih lagi belum ditemui sehingga sekarang. Sedih kan? Kasihan mak ayah dia. Mesti namanya tak pernah henti² meniti dibibir mak ayah dia. Siapalah yang dah bawa si kecil ni pergi jauh dari ibubapa dia kan? (- -')

Masuk hari ni, hampir 4 bulan dah Nisha hilang tanpa berita. Hari kehilangan dia aritu adalah harijadi Siti. Dan tempat tinggal Nisha ni satu tempat dengan Siti. Jadi kehilangan dia agak memberi kesan kepada Siti dan penduduk Temerloh yang lain.

Kes kehilangan kanak² sudah berlaku di Temerloh. Adakah ini bermaksud Temerloh sudah tidak selamat lagi? Hmm... Siti harap kepada sesiapa yang pernah menemui kanak² ini, silalah melaporkannya di balai polis berhampiran anda. Jangan biarkan kejadian ini terus berlaku. Hari ni mungkin jadi kat anak orang, esok lusa kita tak tau mungkin anak kita pulak. Awasi anak² anda sebelum terlambat......

___________________________________________________________________________________

#Petikkan diatas diambil sebijik dr blog Garuda dan blog dik Siti diharap semua rakan2 sudi membantu menyiarkan kes ni. Kawasan kehilangan kat area Temerloh lak tuuu...adessss!!! Jom sama2 tolong cari dik Nisha... Semoga adik Nisha selamat ditemui dan kembali bersama keluarganya..Aminn!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Terbaru  aku ternampak flyers yg ditampal di Tol Alam Impian, kes kanak2 hilang berbangsa Cina dari daerah Raub pulak. Hmm macam Negeri Pahang dah jadi tempat diaorg bawak lari kanak2 lak..Bahaya sungguh...
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved