Festival Proton 1 Malaysia..

on 23 Disember 2010

Salam semua..
Selepas bersama sahabat di booth Double Trouble di Penang yg lalu,bersama keluarga di Melaka dan Port Dickson beberapa hari yg lepas (entry lom siap daaa...)
Kali ni time aku  bersama Proton pulak...bermula di Kuantan hingga ke COE Shah Alam 
aku akan join event ni...so kalau ada rakan2 blogger yg boleh meluangkan masa,boleh lah jumpe aku di 26 Dis di Stadium Darulmakmur,27 Dis di Dataran Penggaram,Batu Pahat,28 Dis di Menara Taming Sari Melaka,29 Dis di Dataran Nilai dan 31 Dis di Shah Alam...macam2 ada...he3!!!
Okehh...jumpa disana....




* Maaf kepada rakan2 semua kerana kegagalan aku untuk membalas B/W korang ..
Insyaallah,ada masa aku akan ziarah korang juga nanti.
* Event kat Stadium Darulmakmur dh tuka ke tarikh 26 Dis nih...harap maklum kpd sumer rakan2...
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved