Kapal Kertas...(Kenangan Dulu2)

on 13 Januari 2011

Ingat tak satu masa dulu...waktu usia korang dan aku  masih di alam kanak2...alam yang sangat seronok...Kapal kertas, salah satu permainan yang selalu aku buat terutamanya time musim hujan dan adakalanya aku main kat tali air ataupun kat kolah mandi jerr...[tu tahap dah giler nak main kapal kertas la tue..he3x!!]

Kerana mende ni senang nak dibuat, aku buat bebanyak...pas tu main lumba2 dengan kawan2 yang lain..sape menang kire "terer" laaa....ha3x!!!! Pehh..tetiba je aku terkenang pulak masa zaman yang tak reti ape2 tu..yang taunye,mainnn jerr...sampai kadang2 mak panggil dengan rotan baru nak balik rumah...

Gambar ni sebenarnya aku jumpa kat facebook (ujang dibawah tajuk testimoni),so aku bagi kredit la kat dia sebab upload gambar ni kat facebook..


berat gak ehh...5/6 orang kene angkat nihh..

Yang lain lepak kat tepi dulu yee,nanti aku bagi kt korang la plak..

Aisehh...lope nak buat pendayung lak..nasib bek ada bot.....


p/s: Tak sangka Mat Salleh pun ada main gak bende nih..rase2nya diaorang tu pun ada peristiwa/kenangan buat bot kertas ni masa kecik2 dulu kot...pas tu ade lagi ke yang pandai buat kapal kertas ni?? Aku boleh lagii...(dah test dahhh) he3x!!!

Errr....korang rase,bape jam boleh tahan kapal tu yekkk......musykil gak aku nih!!!
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved