Plug in Unresponsive??

on 12 Februari 2011

Aku rasa tension betul semenjak kebelakangan ni. Mana taknya,bila nak bukak blog asik "plug in unresponsive" jerr...pas tu pc terus hang...



Time dapat bukak terus aku godak dan kasi pil diet kat blog nih...tapi resultnya still macam tu jugak..takkan aku nak buang widget nuff plak kan?

Dalam pada tu sempat gak bertanya pada rakan blogger (Seri) tentang masaalah nih...
Pada pandangan beliau,masaalah ni mungkin berpunca dari sevis internet dan juga iklan dari nuff...

Adoyai...camne nih...kawan2 aku dah komplen blog aku tak leh bukak...bila bukak gak loading page tu slow giler,pas tu pc diaorg terus hang...
Kalau pc/lappy yg power mungkin takde masaalah kot...tp kalau yg lame2 tu...pehhh sendiri mau ingatlahh kann...

Bila dah jadi macam ni,semangat nak berB/w makin lama makin pudar arr...adoyaiii....

Ade sesape yg boleh tolong tak? Kalau ada rakan2 yg tau serba sikit tu harap2 dapat kongsi le ngan aku cara nak atasi masaalah nih...
Untuk pengetahuan rakan2 aku dh pakai Jquery lazy load (kasi laju loading),tapi resultnya tetap sama..
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved