Sand to Sculpture...

on 09 Februari 2011

Salam semua geng2 blogger, 
tak de idea betul aku nak buat post hari ni (yg sebenarnya maleh...he3x!!)
Maka dengan kemalasan itu aku post satu hasil seni yang sangat2 mengagumkan  aku...entri kopipes..
Sand sculpture...
Pada aku payah gak nak buat ni...kene tangan berseni baru boleh jadi.
Rase2nye kalau kat Malasia ade tak orang yg boleh buat sand sculpture nih?

Dalam pada tu aku rase heran gak,pasai ape la pasir yg dia orang gunakan tu tak pecah...
kalau kita buat mende yang sama kat sini...aku rasa kejap jee..kompom pasir tu berderai...hehehe

Atau pun yang sebenarnya ada bahan2 yang/resin yang dicampur untuk menjadikan pasir2 tu kukuh semasa disclupturekan,aku rasa ada, mungin aku yang tak tahu bahan ape yg diaorang gunakan.....
Hmmm.....ade sesapa yang bleh tlg jawab tak nih? Apapun jom layan gambar2 nih..







Akceli tool2 ni antara tool yg biasa aku lihat dan boleh la dianggap sbg basic tool











Siap buat ala2 puzzle lagi...




Pehhh...yg ni mmg mantap gilers laa..

Hasil yang mengagumkan....besh!!!


Sumer gambar tu aku cedok di sini.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved