Gambar Grafiti yang menarik...

on 21 Oktober 2011

Penatt...tu je la yang mampu aku cakap. Firstly aku nak ucap terima kasih kepada team member yang bertungkus lumus bersama2 menyiapkan kerja yang dah diibaratkan seperti mustahil tempoh hari. Aku tau, selalu jugak kengkawan aku masuk dalam blog aku ni, sebab nak usha2 entri aku. Dont worry, RAHSIA tetap rahsia...aku still mampu menjaga akal fikiran aku supaya tidak terover dengan entri yang boleh memudaratkan diri aku sendiri.

Setelah penat bekerja, 2 hari ni bagaikan hari rehat je bagi aku dan kengkawan. Maklum la "project" dah settle. Tapi....ada tapinya, tunggu la dalam 4 minggu lagi...kompom balik dari opis jam 5/6 pagi lagi...hahaha.

Okeh...sebab nak release tension, aku nak rehatkan mata aku jap...sesambil tu boleh kongsi ngan kengkawan tentang gambar grafiti yang aku guggel nih. Aku difahamkan grafiti ni dari negara Brazil, biasanya orang buat kat dinding yang okey sikit. Tapi hok ni beza...kerana kekreatifan pembuatnya kita mampu melihat grafiti ini menjadi lain dari yang lain. Dan yang penting sekali.... tak yah le aku nak perah otak buat entri yang berpusing-pusing...hahaha....Meh kita layanzz....

Gambar Grafiti yang menarik...


Grafiti yang lain

grafiti yang pelik

grafiti yang cantik






# Hari ni aku terpaksa ganti kawan aku yang tak dapat hadir di Masjid Al Falah, Subang...mungkin sampai jam 9 malam. Bro DenaiHati juga ada buat entri mengenai program Raudhah Di Hatiku, anjuran TV9 yang akan disiarkan secara langsung (gamaknya kot).. EQurban juga menjadi salah satu wakil penaja. Btw...esok aku tak dapat datang kerana program sukan 6 Penjuru di Tanjung Malim. Jadi 2 hari ni merupakan hari yang agak sibuk bagi aku dan Insyaallah, jika ada kelapangan aku akan menziarahi kengkawan sumer semula seperti biasa nanti.

(Entri ni pun buat dengan keadaan tergesa2)
grafiti cantik, grafiti luar negara, grafiti pelik, Kreatif grafiti
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved