Raudhah Dihatiku Tv9..Anjuran Masjid Al Falah USJ 9.

on 22 Oktober 2011

As salam bagi kengkawan beragama Islam dan salam sejahtera. Pagi semalam...semasa "morning market" di opis aku, tetiba dapat info yang kawan aku si Mandor Hasyim tak dapat menghadiri program Raudhah Dihatiku TV9 anjuran bersama Masjid Al Falah USJ 9 kerana anak beliau tak sihat. Bila ditanya kepada kengkawan lain.."sapa yang sukarela nak ganti Mandor??" Sumer senyap...tunduk jerr...hehehehe. Empphhh...faham sangat dahh...kalau orang perempuan tunduk, tandanya setuju, tapi kalau orang lelaki tunduk...tandanya?

Sebenarnya, bila ada aktiviti macam ni, geng2 kat opis ni kalau boleh ngelak, memang sumer nak elak...bukan apa, semua dah penat..dok kehulu kehilir satu Mesia melayan event sebegini, nak2 pulak lokasi tu dekat sesangat...lagi laaa nak lariiii, tak de can nak tido kat hotel...he3x!! Tapi dalam tak nak pun, seseorang kene jugak la "rela dalam paksa"....Nama kompeni kene jaga wehhh, sebab PROTON antara penaja utama disana. Apepun terima kasih kepada Hj Hakim (partner aku) semasa bertugas disana..."Hang jaga elok2 model kita tu noooo" (dia bertugas dua hari disana...hi3x!!)  Opsss, satu lagi..sebelum aku terlupa, bro Denaihati juga ada buat entri tentang program ni disini..

Masa dalam meeting tu entah camne tetiba aku dapat idea, "okeh...apa kata kita buat rotation...hari ni aku pergi, esok orang lain lak.." Sumer setuju, dan seorang lagi rakan menyatakan persetujuan untuk hadir disana hari Sabtu nanti...maknanya hari Sabtu aku "terlepas laa" ha3x!!..."Datang sini hari ni, at least boleh juga aku cari bahan untuk blog!!" fikir hati aku. Cehhh...ader niat syerong la plak....Apepun aku dah agak penat seharian disana....ape kata korang layan je gambar yang sempat aku tangkap semasa aku berada disana. Program akan bermula hari Sabtu 22/10/2011 ni dari jam 9.00 pagi hingga 5.00 petang.

Jadual Program Raudhah Dihatiku...

Raudah dihatiku masjid al falah
Rasanya pertama kali aku bersolat di Masjid Al Falah nih...

Team bro DenaiHati kot....eQurban!!

Seperti selalu, scale model dari department aku...

Group Innovasi dari PROTON..yg baju biru tu org kuat tue, Abg Sahak...he3x!!!

Antara poster promo Raudhah Dihatiku...

Persembahan dari sekolah agama Al Falah kot?? Aku tertarik dengan gaya "drummer " baju kelabu tu...lincah siot!!!

Selain dari booth PROTON, bermacam aneka lagi booth yang ada disana, Maybank, equrban, peniaga buku islamik ,makanan, pakaian... ehh banyak arrr...korang kene pergi baru tau...Btw hari esok aku dah tak bertugas disana dah...pehhhh legaaaa, satu boleh la aku fokus kat game hari ahad nanti....ha30x!!!!
Jom Gi Masjid!!!!!


*PROTON= Perusahaan Otomobil Nasional Berhad
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved