Pesan aku untuk Zaidy (Nabila Amy Search) ~ Sabo je la bro....

on 11 November 2011

Saat bahagia pasangan Zaidy dan Nabila


“Saya sayang bekas isteri saya 200 peratus, kalau dia berubah saya bersedia menerimanya dengan hati terbuka,” kata Zaidy Zailani, 30, bekas suami pelakon kontroversi, Nabila Huda Suhaimi, 27, ketika ditanya mengenai gambar bekas isterinya bercium dengan seorang lelaki di sebuah pulau peranginan yang tersebar di Internet."

“Saya terkejut selepas dimaklumkan rakan mengenai gambar itu dan saya tidak mahu melihatnya,” katanya sambil memberitahu Nabila sudah lama dia tidak berhubung dan berjumpa dengannya serta anak mereka, Keisha Laila yang berusia setahun lebih.
Menurut Zaidy, selepas bercerai dengan isterinya pertengahan Oktober lalu, dia mengambil alih menjaga puteri kesayangannya itu walaupun perlu bekerja seharian."-hmetro

~ Terus terang, aku antara salah seorang yang pernah mengenali si Zaidy ni, bekas anak didik aku nih. Walaupun tak lama, sekitar 2/3 tahun namun aku rasa aku juga mengenali hati budi beliau. Pesan aku.....


"Bro, barang yang lepas jangan ko kenang laa...udah2 la tu, klau boleh ko cari la pengganti yang lebih baik dari bekas isteri kamu tu. Aku rasa memang tak rugi satu sen pun kiranya ko lopekan dia. Bahkan ada baik dan hikmahnya dugaan untuk ko nih. Seandainya ko terbaca catatan aku ni terpulang la pada ko untuk menilainya. Aku tak memaksa pun, semua tu hak ko. Btw, sorry kiranya apa yang aku tulis ni ko anggap mencampuri urusan peribadi ko, semoga ko beroleh yang terbaik untuk hidup ko. Apapun sabo je la bro...."
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved