GuaBLOG!.Com ~ Revolusi Komuniti Blogger

on 10 November 2011

GuaBLOG!.Com ~ Revolusi Komuniti Blogger
Terbaikkk!!! Itu je yang aku mampu cakap. Setakat ni memang GuaBLOG! adalah penyumbang trafik yang terbesar buat blog aku. Melebihi dari apa yang aku sangkakan, bahkan lebih baik dari yang sebelum ini. Apa yang bertambah menarik ialah GuaBLOG! tidak akan menghentikan trafik kepada blog anda walaupun jumlah ratio anda telah melebihi 300%. Itu janji dia orang...harap2 ianya benar belaka. Setakat ini GuaBlog benar2 menunaikan janji yang mereka buat. Terima kasih GuaBlog!!! (Harap2 korang publish lebih la entri kat blog aku ni yerr...-ayat bodek...hehehe)

Setelah entri ni aku peram selama beberapa minggu...Korang boleh lihat, carta yang aku sediakan dibawah. Sememangnya Guablog.Com adalah yang terbaik dari kalangan penyambung blogger yang lain. Malahan semasa entri ini ditulis, ratio 300++ tu telah bertambah tinggi, naik dan semakin naik Bukti yang tidak dapat disangkal lagi. Terima kasih kepada GuaBlog.com. Semoga ianya dapat membantu rakan aku semua dari segi trafik dan juga prestasi blog memasing. Selamat mencuba geng!!


#Cuti lama ni, banyak dah aku "berhutang" dengan rakan2 semua...Insyaallah aku akan kembali seperti biasa pas nih....yehaaaaaa!!!!:)
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved