Cara Semak Keputusan PMR 2011

on 22 Disember 2011

Sebenarnya dah ramai rakan blogger yang update tentang Cara Semak Keputusan PMR secara online/SMS ni. Blog Tehr, Denaihati, Zik dan lain2 lagi. Namun aku juga teringin mencuba terutamanya dari segi SEO di indeks Google. Tak tau la boleh fight ke idaknya. Tapi bila aku check memang sengit juga keyword SEMAK KEPUTUSAN PMR ONLINE 2011 nih.Ok, abaikan.


Melalui cara online ni, aku rasa memang senang betul, cuma kalau ada masaalah ialah pada sistem tu je sendiri nanti. Takut berlaku kesesakan pada talian. Maklum la, aku rasa ramai yang akan guna cara ni. Mudah dan ringkas. Kat opis pun mak bapak boleh check keputusan anak2 mereka. Tak perlu beratur,berpeluh dan bersesak bagai menempuh jem kat jalanraya.




Caranya: Taip PMR SEMAK [NO Kad Pengenalan][Angka Giliran] dan hantarkan ke 15888






# Semoga berjaya buat calon2 yang terbabit. Kalau ada yang gagal, jangan mudah berputus asa. Anggap keputusan itu satu dugaan untuk kamu terus berjaya dikemudian hari. Zaman aku dulu tak de PMR...yg ada cuma SRP jerr...hehehe
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved