Happy Birthday Buat Kamu..Kamu...Dan...

on 22 Disember 2011



Hmmm...hari ni 22/12/2011. Satu entri yang lebih bersifat peribadi. Beberapa orang akan menyambut hari lahir mereka pada tanggal ini. Adik aku, sepupu aku dan juga aku sendiri. Memang istimewa bila dapat meraikan tarikh hari lahir yang sama, betul2 unik juga ni. Tambah best kalau dapat bersama menyambutnya dengan adik beradik dan juga saudara. Ucapan sesama sendiri biasanya akan menyusul kemudian.

Tapi, sebenarnya aku terkenangkan tarikh semalam...Semalam juga sebenarnya adalah tanggal hari lahir untuk arwah abah aku. 2004 memang tahun yang sedih buat aku sekeluarga...selepas 4 bulan aku kehilangan arwah abah, anak aku yang baru dilahirkan selama 3 hari juga ikut pergi menyahut seruan ilahi. Ok, stop!!!!

Firstly untuk adik aku..Hana yang baru je melangsungkan perkahwinan Nov yg lepas.

Secondly tuk sepupu aku Afiq ....

Dan yang ke 3 dah tentu la aku, he3x!!
Jgn korang tanya lak yang keberapa ehhh!!! Rahsia besor kerajaan nie..

Kubur arwah abah aku dan arwah anak aku Muhammad Alif Azihan
{yasin
Ni la pic arwah bapak aku satu ketika dulu..."Kacak" x aku yg berdiri atas moto tu?
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved