Masa Tambahan Bila Jadi Seorang Blogger

on 18 Disember 2011

Jangan ingat bola je ada masa tambahan. Haaa...ni berblog pun ada jugak eh masa tambahan. Kalau bola, masa tambahan tu paling lama pun 5/6 minit je kan...habis2 kuat pun 30 minit. Pas tu penalti...tapi kalau berblog...masa tambahan tu mau 2 hingga 3 jam.

Okeh, sebenarnya aku baru je balik dari kampung wife aku. Perjalanan 4 jam tadi dah bagi badan aku menjadi lemau. Biasa la musim2 cuti sekolah ni, jemputan banyak sangat. Sampaikan kene pilih, mana taknya kalau tiap2 minggu aku nak balik kampung, mau patah pinggang aku drive keter woo. Ni pun sesambil aku tulis, aku dok singgah blog kenkawan yg dah drop komen kat blog aku. Seboleh2nya malam  pagi ni jugak aku nak ziarah semua. Tapi kompom x sempat....x pe, sok ari minggu, aku akan singgah jugak kat blog kengkawan yang sering datang kesini.

Aku dah tak de idea dah...mata aku pun layu je, memang nagantuk jugak ni. 2.50 pagi dah, mana tak ngantuknya.....huarghhhhhh!!! Sok jumpa lagi,insyaallah.

Errr...macam pakcik kat atas nih....ni masa tambahan dia dgn bebudak kampung dia la kot. Hehehe.....
Adiozzz....mata aku tak tahan sesangat dah nie....

#Upssss...semalam jiran aku ada terima [mewakiliaku] satu bungkusan pos laju dari Perak...hehehe kita tunggu apakah kejutan itu ehhhh:)
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved