Pernikahan Haram/Zina!! - Ibu Kahwini Anak Sendiri.

on 13 Disember 2011

anak berzina dengan ibu kandung

Terkejut sangat aku!! Serius terkejut, bila aku baca berita ibu kahwini/berzina dengan anak sendiri ni. Dah sah2 pernikahan tu adalah pernikahan haram. Kalau yang buat kerja tu orang bukan Islam tak pe la jugak, ini orang Islam sendiri! Aduhhh....dunia dah nak kiamat ni!! Aku tak faham bagaimana orang2 disana boleh menerima pengakuan dari dua beranak ini. Perkara "haram" yang jelas didepan mata dibiarkan sebegitu sahaja, kemana perginya jabatan dan para ulama disana...."Dunia semakin celaru. Pegangan agama semakin haru biru. Pemahaman agama semakin lesu. Berwaspadalah dengan wabak jahiliyyah moden yang semakin meruncing. Kerana nafsu dan jahil, dunia dipenuhi, akhirat diabaikan. Ayuh, bersama kita sebarkan dakwah dan mantapkan keimanan kita."- Warkah Siber
KUALA LUMPUR – Tidak tahu hendak mula di mana tapi penulis sendiri ada rasa hendak muntah sepanjang menonton dan mendengar klip yang mana seorang ibu sanggup kahwin dengan anak lelakinya sendiri. Pengakuan itu dirakamkan dalam program d’show di negara jiran.
Sudah la ibu dan anak itu tidak malu, di kalangan penonton ada yang bertudung dan bersorak-sorak seolah-olah apa yang mereka saksikan itu macam tidak ada apa-apa serta satu bentuk hiburan. Benda gila itu boleh pula dibincangkan seperti satu benda ilmiah. Si ibu siap ada sebut Alhamdulillah lagi (minit 2.01). Mereka juga berkata bersama ketika anak-anak lain sudah tidur. Yang paling tidak masuk akal bila perempuan si ibu itu berkata; “Yang penting saya nggak berzina sama orang, sama anak sendiri”.
Penulis melihat perempuan tua itu sebagai mengambil kesempatan pada anaknya sendiri. Anaknya berkata dia menolak hubungan itu tetapi dipaksa ibunya. Apa pun, jijiknya perangai kedua-dua manusia ni. Penulis harap benda seperti ini jangan sama sekali dijadikan ikutan. Tolonglah. Dan…patut direjam sahaja dua beranak gila ini bukan!
Kredit to: http://www.harian-metro-online.com/ibu-kahwin-anak-kandung-sendiri



# Ada komen di youtube mengatakan yang si ibu "gila" pada masa kejadian...x tau la kebenaranya tapi yang aku hairan, mengapa si ibu kelihatan tenang dan selamba semasa sessi soal jawab...seperti tidak pernah menyesal dengan perbuatan haramnya itu. Nasib baik si anak juga sudah berpindah dari rumah, mungkin sebab tak tahan dengan si ibunya kot? Ni la salah satu kes si ibu terlebih kasih kepada anak, semoga ada pihak yang akan memandu kembali siibu ke jalan yang benar.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved