Contest Blog Azmanisma - Aku Pun Ada Cerita...Kau Ada?

on 24 Januari 2012

Contest Blog AZMANISMA.com


Musim ni aku rasa memang musim blogger buat contest blog. Kat bawah ni ada satu lagi contest yang telah dianjurkan oleh blog azmanisma.com.... Ayat kat blog dia, "Aku Pun Ada Cerita, Kau Ada?" hehehe...memang kasi bakar kat orang lain woo. Hadiah memang menarik sesangat, tak rugi pun kalau join. Mana tau tetiba kali ni rezeki korang pulak nak menang...Satu lagi, aku tengok dah ramai juga blogger yang dah join. Setakat entri ni ditulis dah ada 18 orang blogger yang join. 


Syarat join pun tak susah mana..daftar, review alexia, pas tu komen kat entri contest....tu jerr, pas tu tunggu je la pengumuman dari beliau. Rasa2nya sempat lagi kalau ada kengkawan blogger yang nak join. Kat bawah ni ada cara nak join contest...silakan kengkawan sumer. Mana tau dapat bermalam kat Penang, lama jugak aku tak lepak kat sana. last masa DT Konsert haritu je la kot. Err sebelum terlupa, tarikh tutup contest ni adalah pada 1 Febuary 2012, selepas tu kena tunggu arahan selanjutnya. Antara syarat join contest ialah....

1. Pendaftaran kepada blogger yang berminat.(peringkat pertama) - Buat entri macam ni...atau lagi baik...last sekali ada url blog azmanisma.com
Contest Blog Azmanisma - AKu Pun Ada Cerita...Kau Ada?
2. Review blog www.azmanisma.com di Alexa Review.(peringkat kedua) - Tunggu arahan...alamak, aku dah buat review dah...hmmm jalan je laaaa...:)

3. Pengumuman pemenang (peringkat ketiga) 21/2/2012 (sempena birthday tuan blog) - Tunggu masa je laa...he3x!!!!

Hadiah
1. Menginap 2 hari 1 malam di Holiday Inn Resort Penang + breakfast untuk 2 orang (Feringgi Tower Seaview)Voucher Valid sehingga 9/5/2012)
2. Makan malam untuk 2 orang di www.enakkl.com.(berharga rm 200)
3. 3 keping Cloth Diaper berharga rm150 tajaan zigiezag cloth diaper malaysia.


# Contest ini dianjurkan oleh blog www.azmanisma.com, siap je entri contest blog tu, terus gi komen kat blog azmanisma.com dengan ayat.."Saya nak join contest ini.......bla..bla..bla.."
So...selamat "bercontest" semua geng2.....


Contest Blog Azmanisma - Aku Pun Ada Cerita...Kau Ada?
-salam mesra dr yastro-

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved