Undian di Sosial Media Awards 2012

on 23 Januari 2012

Rasanya ramai dah blogger yang tahu perkara ni. Kalau pergi sana, pergi sini pasti ada cerita tentang blogger yang masuk Undian di Sosial Media Awards 2012. Jadi, aku pun tak nak ketinggalan, terus terjah masuk register dan buat vote untuk blog yang biasa aku masuk. Tapi aku rasa tak ramai pun rakan2 blogger yang aku kenal ada masuk kat dalam undian nih. Jadi undian aku terhad laa....he3x!!


Setakat ni, blog yang aku dah bagi undian...blog earncent, denaihati, cyza, forblogger, ariffshah, cikgu dahlia dan azmanisma. Tak lupa juga aku nak ucapkan terima kasih kepada cyza kerana menjadi orang pertama buat undian untuk blog aku. 


He3x!! Nak harapkan apa yer dari undian nih? Tak de apa2 pun, cuma suka2 jer..untuk bahagian Upcoming Blogger Of The Year blog ariffshah yang paling tinggi setakat ni dengan 53 undi, tu pun bersaing hebat dengan blog JunFook.com. Blog aku pulak dah dapat 3 undi. Alhamdulillah...kira okey dah tu. Tapi kalau ada kengkawan yang nak tambah undi, apa salahnya kan...inform je kat aku, aku undi korang balik [kalau korang masuk laa]..ha3x!!! Apapun terima kasih kepada mereka yang dah undi aku tu...rasa aku, kalau dapat dalam 5/6 undian pun dah kira bagus sangat. Sebabnya? Leceh sikit...korang kena register dulu...baru boleh buat undian.


Undian di Sosial Media Awards 2012
# Kalau nak undi blog aku, sila pergi ke bahagian Upcoming Blogger Of The Year Sosial Media Awards 2012. Lega sikit dah sakit gigi...mmg berkesan jugak petua gigit bunga cengkih nih...
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved