First Time Aku Menang Contest - Earncent.com

on 09 Januari 2012

First Time Aku Menang Contest - Earncent.com

Hari ni aku nak cerita sikit tentang contest/pertandingan artikel berpengaruh di blog earncent yang telah aku sertai sebelum ni. Waaa...suda lewat maaa, sori bro....he3x!!! Ok, kita teruskan. Dah banyak kali aku masuk contest, ni la pertama kalinya aku dapat hadiah.

Walaupun dari segi pertandingan tu aku kalah, tapi aku dapat juga hadiah dari titan dari segi Pertandingan Komen Terbanyak di blog beliau. Pertandingan tu memang sengit giler, otai2 pun masuk maaa..bro Tehr, Cik Tom..uish power Cik Tom punya keyword eh, sampaikan keyword dia mampu duduk kat atas dari keyword blog tokey.

Jadi, kat bawah ni aku tinggalkan printscreen email dari maybank2u yang telah ditransfer kedalam akaun aku oleh bro Titan. Cepat betul dia masukkan, tengah hari aku hantar form, petang tu terus dia masukkan. Hehehe...tengs bro. Lepas dah belanja anak2 aku makan aiskrim Special kat Seksyen 2 Shah Alam haritu, hehehe.

Okey, dibawah ni untuk tatapan korang, hadiah tak beso mana. Tapi inilah permulaan bagi aku untuk mencuba nasib lagi dimasa akan datang.Insyaallah. Untuk keputusan penuh korang boleh masuk di entri 10 Blogger Kacak Yang Berpengaruh ini.

Menang Contest - Earncent.com

-Salam mesra dari yastro-
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved