Paintball Bukit Cerakah - 28-01-2012

on 29 Januari 2012

Dah lama tak main paintball. Yeahhh, esok aku ada game Paintball kat Bukit Cerakah. Bayar rm 100 dapat pallet 500 biji, main sampai muntah makan tengahhari disediakan...minum selagi larat.. Bab2 equipment lak, marker ngan musk pakai je la yang derang dah sediakan kat sana. So, ini kali yang kedua aku main paintball kat Bukit Cherakah. Tak de la kerap mana aku main paintball ni, rasanya baru 4 kali je. 3 kali kat area bunker [fast game], sekali kat hutan Bukit Cerakah.[masuk ni 2 kali la]

Paintball-Bukit-Cherakah

Disebabkan tak masuk askar, tapi minat sikit-sikit tentang askar. Maka esok satu kumpulan yang dianggarkan dalam 30-35 anggota akan cuba menyelesaikan misi menyerang dan bertahan yang telah disediakan oleh pihak penganjur paintball di Bukit Cerakah..

Paintball+kat+Bukit+Cherakah

Korang layan je la dulu gambar2 lama ni, untuk gambar terbaru nanti aku akan cuba update kemudian.

Permainan-Paintball-Dalam-Hutan-Bukit-Cherakah

# Entri ni patutnya publish malam semalam...tapi sebab semalam aku dah "terpengsan" awal, terpaksa postpone sampai malam ni....
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved