Budak Terkuat Di Dunia [Giuliano Stroe] - Tekan Tubi Atas Botol Kaca

on 05 Februari 2012

Satu video diyoutube terbaru kisah budak terkuat di dunia melakukan "tekan tubi" di atas botol kaca. Berusia tujuh tahun Giuliano Stroe mengimbangi tangan dan kaki dengan menggunakan botol kaca hijau, mungkin botol beer bapak dia kot...he3x!! Memang menakjubkan, budak terkuat didunia itu telah melakukan 12 kali tekan tubi diatas botol kaca itu tanpa terjatuh.. cuma ada goyang sikit je dikaki kiri beliau.

Aku difahamkan Ini bukan kali pertama Giuliano Stroe melakukan sesuatu yang luar biasa. Tahun 2009, budak terkuat didunia itu pernah mencatat satu rekod "Guinness Book of World Records" kerana berjalan sejauh 10 meter menggunakan tangan dengan kakinya diletak bola yang berat dan pada umur 5 tahun (2010) dengan melakukan aksi "Human Flag" - Kedua tangan memegang satu besi sambil badan ditegakkan seakan bendera....isk..isk...aku pun tak larat nak buat camtu...

Bapanya Iulian Stroe, 36, sebelum ini berkata: "Dia telah pergi untuk gimnasium dengan saya sejak dia dilahirkan. Saya selalu membawanya dengan saya apabila saya pergi latihan". Stroe kini juga sedang melatih Giuliano dan adiknya Claudiu di rumah keluarga mereka di Romania. Beliau turut juga berkata.."Dia [Giuliano Stroe] tidak pernah dibenarkan untuk melakukan aksi-aksi bahaya itu sendirian, beliau hanya seorang kanak-kanak dan jika dia akan letih kita pergi dan bermain." Giuliano Stroe juga merupakan anak yang tertua daripada empat orang adik beradik.

Sehingga entri ini ditulis, video budak terkuat didunia di youtube itu... ia telah dilihat sebanyak 389,260 kali. Dan reaksi penonton apabila melihat aksi budak terkuat itu di youtube.....698 'suka' dan 268  'tidak suka'.


Budak Terkuat Di Dunia [Giuliano Stroe] - Tekan Tubi Atas Botol Kaca
Giuliano Stroe, 7 tahun
Budak-terkuat-didunia
Aksi "budak terkuat didunia" sedang melakukan tekan tubi diatas botol

Sumber - Dailymail.uk

Sementara di bawah ini adalah aksi si Giuliano Stroe "budak terkuat didunia" ni semasa dirumah sambil diawasi oleh bapa beliau...penuh dengan aksi bahaya. Hmm...kalau aku kompom aku tak benarkan anak aku buat aksi sebegini dah....giloss laa...


Dan paling last, aksi budak dari negara China ni nak lawan aksi Giuliano Stroe...tak puas hati punya pasal, 3 orang sekali tergantung kat palang besi tu...hahahaha Ada yang nak lawan ngan Giuliano Stroe jugak ke?

Budak-China_vs_Giuliano-Stroe
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved