Paintball Bukit Cerakah - 28-01-2012 Part 2

on 02 Februari 2012

As salamualaikum semua geng2..malam ni kasi up date dulu gambar game perang-perang yang aku ngan kengkawan dah main hari sabtu lepas di Bukit Cerakah [28/01/2012]. Perasaan masa tu memang tak leh nak kata laa...sangat-sangat teruja nak main. Nampak sangat dah lama tak kena tembak atau lebam-lebam...

Tapi cam biasa laa...janji nak berperang dalam kul 9/10 pagi, last-last jam 11/11.30 kot baru start...time tu matahari dah nak tegak kat atas kepala dah. nasib bek main dalam hutan, kalau takkk...phewwww.

Sebelum aksi tembak menembak, aksi berposing dijalankan dulu.
Event pertama, capture the flag. Team yang ada marker [senapang] sendiri attack team rental marker. Ade la dalam 12 orang [own marker] tembak/serang 20 orang...aku termasuk dalam team rental marker..pehhh, kejap je diaorang sesah. Tapi aku bertahan di bahagian kanan dapat jugak la tahan 3 ekor geng2 pro tu. Last2 kono jugak sebab derang tau tempat aku sniper derang.

Berbincang tentang strategi yang nak digunakan...he3x!!

Yeahh...bro Kem kono kek lengan 2 das....
2 nd game, kami pecahkan team jadi kecik sikit. Eliminate game...main fast game, area kat bunker/kotak yang  diletak secara berdepan. Time ni sapa kena tembak, just patah balik ke belakang...pas tu sentuh jaring dah boleh main semula. Memang fast game betul...nak habis "pallet"[peluru] dalam tabung marker aku. Tapi puas hati gak la, sebab dapat tembak 2/3 orang enemy.

Si Jebat.... Hambik ko Jebat...kat leher tuuu...tak pasal2 nanti orang kata awek ko sedut kat situ plak...
3 rd game, defend bas dan attack bas. Aku termasuk dalam defend bas. Memula tu memang okey dah...musuh rapat je habis kami bedal...last-last yang aku tak leh tahan bila depa datang ikut belakang. Si Hendra [budak Tawau] tembak aku time aku tengah syok meniarap lak. Chisss....bontot aku kena 2 das. Rupa-rupanya ada otai yang bawah diaorang naik bukit turun bukit semata-mata nak attack dari belakang. Kira time ni memang team aku hancus la..mana taknya sekor-sekor kena tembak dari belakang. "Hero" bagi game kali ni adalah seorang awek yang telah berjaya menyentuh bas tersebut.

Aksi utk sessi bergambar jerr...he3x!!!
Game ke 4, last standing man...kali ni team aku balas balik...kita orang tembak habis-habisan sampai awek tu "surrender'...he3x!!!

Game ke 5, aku dah tak lalu nak main...pancit siot. Marker aku penuh lagi dengan pallet. Aku pas kat si Jebat untuk habiskan pallet tu. Time pun dah dalam 4.30 petang. So, habis je game tu terus balik...malam tidur lena. Besok lak...hmmm semua dok belek-belek kesan kena tembak...dan aku bernasib baik sebab tak banyak sangat. Paling ketara, 2 das dekat lengan kiri aku jer...

He4x aku ado kojo...cabut dulu ehhh.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved