Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog

on 12 Februari 2012



Hari ni terbuka fikiran aku untuk sertai peraduan "Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog" anjuran Pengendali Blog.com. Rasa terpanggil nak join bukan sebab apapun, terharu aku tengok rakan blogger Akubiomed yang menyertainya hanya untuk memberi kepada rakan blogger yang belum mempunyai dot.com sendiri. Kebetulan aku pun masih belum mempunyai dot.com sendiri, jadinya aku rasa "termalu" la pulak pada diri aku...he3x!!!

Jadi hari ini, dengan rasminya aku isytiharkan aku akan join peranduan "Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog" yang dianjurkan oleh Pengendali Blog seperti link yang telah aku berikan diatas.



Dibawah ini adalah print screen Pengendali Blog
Blog-Peraduan-pengendali-blog-yastroonline


Peraduan yang bernilai rm200 ini ditaja oleh sepenuhnya oleh Malaysia Web Hosting




- Pasti kalau aku yang menang aku akan guna sendiri...Insyaallah.



Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved