UPDATE : Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog

on 16 Februari 2012

Ada sedikit update dari "Peraduan Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog" yang telah aku sertai pada 12 Februari 2012 yang lalu. Sesuatu yang menarik juga sebenarnya....


Tambahan Hadiah dari Penaja
Admin Pengendali Blog dan pihak penaja, Elfbytes Web Hosting, telah bersetuju untuk menambah satu lagi hadiah tambahan setelah penyertaan didapati sangat2 menggalakan. Bayangkan, blogger dari luar pun nak join weiii.

Hadiah tersebut berupa, sebuah domain percuma selama 2 tahun yang bernilai RM70 yang akan diberikan kepada pemenang di tempat kedua.

So kiranya pemenang tempat pertama dapat hadiah hosting percuma 2 tahun, dan pemenang di tempat kedua pula akan dapat hadiah domain percuma selama 2 tahun. Peluang untuk orang lain menang juga telah bertambah!

Jadik...tunggu apa laieee....jom join!!! Rugi kalau tak join peraduan Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog nih weiii...ha3x!!! - Saja aku kasi bako lagi kat yang belum ada rumah sendiri...ha3x!!!
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved