1 MALAYSIA TERTIPU - KES SITI NUR FATIHAH

on 22 Mac 2012


Aduhh....geramnya hati aku. Memula aku terkejut juga bila baca komen seorang sahabat tentang kisah adik Siti Nur Fatihah ni. Katanya; "Syukur sbb adik Siti ni bukan diculik"...Pangggg...amik ko. BUKAN DICULIK?? Habis tu pasal aper lak? Aku cuba cari berita nih, jumpa di Sinar Harian. Memang sah, adik Siti Nur Fatihah bukan diculik.

Pada pandangan aku, sebenarnya dia sendiri yang merancang kejadian tu.Tapi yang lagi best, dia berlakon didepan adik2nya yang lain seolah2 dia diculik. Wakakaka....Apa nak jadi dengan bebudak sekarang ni? Umur baru 15 tahun, sibuk dah nak berpakwe makwe dengan jantan yang berumur 26 tahun? Hahaha....wassalam la jawabnya........korang pahamkan maksud aku?

Jadi sia-sia je selama ni usaha orang ramai buat kempen di blog, f/b dan twitter tentang berita kehilangan adik Siti ni. AKhirnya 1 Malaysia tertipu dengan kes kehilangan adik kita ni yang berumur 15 tahun. Walaupun berumur 15 tahun, tapi pandai gak dia ehh. Siap call dulu balak dia tu, suh ambik dia. Pas tu bila dah kecoh2 gini gamaknya dah saspen terus ngaku kat polis yang dia sebenarnya melarikan diri dan nak tinggal sementara dirumah keluarga balak dia tu. Punca melarikan diri? Tekanan emosi!! Hehehe...15 tahun, tetiba je dia dah rasa macam orang dewasa gamaknya kot. Kesian aku kat keluarga dia......



# Tetiba ajer malam ni aku rasa nak jadik rimau malaya lak, macam ni bole hilang "kekacakan aku" wooooo.....grrrrrrrr!!!!!
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved