Jemputan Terbuka

on 22 November 2011

Dijemput semua rakan ke alamat seperti dibawah kerana perkahwinan adik aku pada 26/11/2011. Sebagai "waliband" dan juga merupakan abang "Ngah" kepada adik beradik aku yang lain (yg pertama kak long) Banyak kerja yang perlu diuruskan sebelum majlis ni dibuat. Kemungkinan aku terpaksa bercuti dari berblog, tapi aku rasa aku tetap akan curi masa jugak untuk jengah2 blog aku ni. Jadi, malam ni aku akan start berehat  di kampung....petang ni kalau tak ada aral melintang, aku nak "cargas" balik kampung. Insyaallah dalam 4 jam perjalanan sampai la nanti. Kire slow2 la tue..hehehe

Kalau ada kengkawan yang nak datang (aku alu2kan) sila email aku di  modelkita@gmail.com . Lepas kenduri korang pi la naik Cameron Highland, bukannya lama mana pun.. sejam je dari rumah aku. Tak caya korang boleh masuk sini...Trip aku ke Cameron Highland.

Klik gambar utk imej yg lebih jelas, tapi memang tak bape nak jelas pun...hehehe

# Sori kalau aku lambat menjejak korang yekkk.....
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved