BATTLEFIELD - FILEM PERANG ALA2 TRANSFORMER!!

on 28 Mac 2012




Battleship adalah fiksyen sains yang akan datang pada tahun 2012, filem "Battleship" adalah filem yang berdasarkan permainan komputer dengan nama dan tajuk yang sama.- aku tak main lama dah pc games nih, so tak bape nak kenal la sangat. Tapi kalau games macam starcraf dan C.O.D tu pernah dan biasa gak la main. La ni tak boleh dah, sakit kepala lorrr.. Filem "Battlefield" diarahkan oleh Peter Berg dan dikeluarkan oleh pihak Universal Pictures. Antara senarai bintang didalam filem ini ialah, Taylor Kitsch, Skarsgård Alexander, Brooklyn Decker, Rihanna dan Liam Neeson. 


Battleship 2012 adalah filem tentang sebuah Armada Tentera Laut Antarabangsa yang terlibat dalam pertempuran yang sangat dinamik dan sengit terhadap bangsa asing yang dikenali sebagai "The Regents". Filem Battleship,aku rasa bakal menjadi filem boxoffice dalam tahun 2012 nih!! Battleship treler filem rasmi 2012 dibentangkan dalam resolusi 1080p HD tinggi.- Apa maksud tu yerr? Maknanya gambar yang lebih cantik la kot?




Battleship movie
Genre: Action | Sci-Fi
Cast: Liam Neeson, Alexander Skarsgård, Taylor Kitsch, Rihanna, Billy Penyembelihan
Pengarah: Peter Berg
Penulis: Erich Hoeber, Hoeber Jon


Aku suka: Penggunaaan efek teknologi yang sama seperti filem "Transformer", kelihatan sangat hebat,hidup dan menakjubkan.


Tak bape nak suka: Ada aksi2 yang mengairahkan [biasa bagi mat2 sallleh nih], penggunaan terlampau efek dan sistem bunyi yang sama dengan transformer. Patut buat la lain sikit...baru la ngam.


# Apepun, kalau diberi peluang,nak jugak aku pi tengok pilem ni kat panggung...free  katakan..He3x!!!
# Ini entri ini adalah untuk menyahut seruan nuffnang yang mempunyai 40 keping tiket percuma untuk semua nuffnangers!! 


Tarikh: 10 April 2012 (Selasa), Tempat: GSC Mid Valley, Masa: 21:00.


Terma & Syarat
1. Peraduan ini terbuka kepada Glitterati Nuffnangers sahaja.
2. URL blog anda mesti dinyatakan dalam komen anda.
3. Kumpulan pertama jemputan yang akan dihantar selewat-lewatnya pada 3 April 2012 dan RSVPs akan diperlukan. Kegagalan untuk RSVP akan mengakibatkan dalam menjemput dibatalkan dan lulus seterusnya selaras.
4. Pemberian tiket tidak untuk dijual semula kepada pihak lain.








#Entri ini adalah salinan kepada google translate, jadi kalau nampak pelik sikit ayat tu ,korang "cover" sendiri lah yerr...he3x!!!
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved