Projek 100 Bloggers Bro Framestone

on 10 Mac 2012

Sebenarnya aku dah mengetahui "Projek 100 Bloggers Bro Framestone" ni dalam 3/4 hari yang lepas. Bila aku baca je, memang aku dah terniat nak join projek tu, cuma aku belum komen lagi kat dalam blog dia. Hari ni, aku dah ready nak tunjukkan trafik blog aku dari google analytic untuk bulan Jan 2012 dan Feb 2012. Aku harap2 dapat lepas untuk join projek nih. Cuma syarat yang no 2 dan no 4 tu je aku tak tau yang blog aku boleh lepas atau tidak...trafik tak konsisten derrr!!!!

Projek 100 Bloggers
1. 100 blog Malaysia dan pemiliknya warga negara Malaysia.
2. Blog yang mempunyai trafik dalam 500 uv dan keatas dalam sehari. (bukti statistik blog amat diperlukan)
3. Blog berbahasa melayu atau english.
4. Blog yang berkualiti (bukan copy paste & setiap post mendapat feedback yang menggalakan dari pembaca).
5. Seminggu sekurang-kurangnya 4 kali blog di update.
6. Tidak terikat dengan mana-mana syarikat pengiklanan.
7. Dan sanggup memberi komitment dalam menjaya Projek 100 Bloggers

Nak join? Mudah sahaja, Anda hanya perlu :-

1. Promote projek ini di blog anda (dalam bentuk blog post – pastikan anda memenuhi syarat di atas), maklumat korang copy paste je la dari entry ini. Bubuh link ke entry ini dan juga borang pendaftaran.
2. Kemudian isi borang ini.
3. Tunggu feedback – email/call dari bro
4. Jika layak, anda akan di pilih. Itu sahaja.

    Mesti korang tertanya kenapa bro cuba running “Projek 100 Bloggers” ini? Bro insya’lah dalam bulan 4 atau 5 akan present kertas kerja bro di kepada klient-klient bro di mana 100 blog yang terpilih akan menjadi medium pengiklanan kepada produk mereka. Setiap blogger akan menerima sponsor post.

    Anda hanya perlu menulis dan mempromosikan klient yang akan bro dapatkan. Dan anda akan dibayar. Walaupun nilainya bukan beribu ringgit. Tetapi ianya amat berbaloi bagi anda yang ingin menjana pendapatan dari blog. Feedback anda amat bro hargai.

    Sebarang permasalahan, boleh roger bro di bahagian komen di bawah.
    hastag di twitter : #Projek100Bloggers

    # Kredit kepada bro akubiomed.co  kerana aku kopi info ni dari blog beliau. Semoga aku berjaya...he3x!!




    # Bulan Feb, agak jatuh trafik blog nih....:(, sebab tu aku tengah berusaha memulihkan kembali trafik seperti bulan Jan 12....
    Ranking: 5
     
    © Yastro.net All Rights Reserved