POLIS JUMPA HANTU SEMASA BERTUGAS MALAM

on 10 Mac 2012

POLIS JUMPA HANTU SEMASA BERTUGAS MALAM ! Ni dah kira entri sekuel jugak ni. Korang dah tengok video "Jumpa hantu Dalam Latihan" tu ker belum? Kalau belum tengok, boeh klik je link tu sekarang. Kali ni, aku nak share lak tentang "Polis Jumpa Hantu Semasa Bertugas" di balai polis Lepar, Pahang. Lepar ni setau aku besar jugak, ada Lepar Hilir...ada Lepar Hulu kot...

Okey, sedikit info video youtube "Polis Jumpa Hantu" yang berdurasi selama 1.59 minit ni, alkisahnya terdapat beberapa orang petugas polis didalam balai yang sempit itu. Terdapat 2 orang anggota sedang bermain chess, manakala seorang lagi sedang bermain dengan handphonenya. Jadi kesemuanya ada 4 orang anggota yang sedang bertugas di pos tersebut. Jam pada malam tu adalah 12.20 minit malam....jeng, jeng, jeng!!!!

Tetiba sesuatu kelihatan melintas ditepi tingkap...jeritan pengambil video;"Astafirullah...Ya Allah" pastinya mengejutkan rakan2 beliau yang lain....nak tau selanjutnya sila layan video polis jumpa hantu ni sendiri ehh!!!


# Hmm...korang ada tak pengalaman jumpa hantu macam kat atas nih? Bole la share ngan aku kalau ada...Aku lak, paling saspen pun cuma pernah nampak bebola api atas kepala kengkawan aku masa jaman sekolah dulu...bunyi2 saspen..bayang2 hitam...errr ade gak sesikit jugak kot....hmmm. Bab2 ornag kena histeria mmg banyak gak pengalaman...hehehe.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved