SAMBUTAN HARI POLIS KE 205

on 23 Mac 2012

Hari_POLIS_205

SAMBUTAN HARI POLIS KE 205 Esok, 24/03/12 adalah hari Sambutan Peringatan Hari Polis Ke 205 yang akan diadakan di Dataran Merdeka.

Bersempena dengan itu, pihak Pengangkutan Polis Diraja Malaysia (PDRM) telah menyediakan perkhidmatan Shuttle di lokasi-lokasi awam bagi memudahkan pengunjung untuk hadir ke program tersebut. Perkhidmatan shuttle yang disediakan adalah PERCUMA.

Aksi_POLIS

Sempena sambutan Hari Polis ke-205 Tahun di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur, penutupan jalan akan bermula pada 6 petang hingga 12 tengah malam Jumaat 23/3/2012 untuk raptai dan 3 petang hingga 2 pagi pada Sabtu 24/3/2012 untuk sambutan Hari Polis. Antara jalan yang terlibat ialah Jalan Kinabalu ke laluan susur ke Bukit Aman, Jalan Hishammuddin/ Jalan Raja, Jalan Hang Kasturi/ Jalan Leboh Pasar Besar/ Jalan Mahkamah Persekutuan dan Jalan Tuanku Abdul Rahman/ Jalan Tun Perak ke Dataran Merdeka.

Polis_Malaysia
Adakah anda mengenali skuad ini?
Pelbagai aksi menarik akan disajikan, diharap orang ramai datang beramai-ramai pada hari esok.

POLIS_HEBAT

Amacam? Polis pompuan buat aksi cam nih.....
Sebarang pertanyaan berkenaan perkhidmatan shuttle PDRM boleh berhubung dengan Insp Khairul Anuar bin Alwi di talian 012 – 6654383. Jadual lokasi dan masa perkhidmatan yang disediakan adalah seperti berikut. DATANGLAH BERAMAI-RAMAI....!!!

Kredit -Polis Diraja Malaysia (Royal Malaysian Police) F/B
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved