MAJLIS PERKAHWINAN FASHA SANDHA DAN JEJAI

on 11 April 2012

MAJLIS_PERKAHWINAN_FASHA_SANDHA_DAN_JEJAI
Fasha kelihatan lebih anggun bila bertudung seperti ni...
Salam semua, memang musim artis nak bertunang dan berkahwin nih, berita terbaru berkenaan Majlis perkahwinan Fasha Sandha dan Jejai tentunya juga satu berita yang panas. Bagi aku bagus sangat dah tu, berita Fasha nak dirikan masjid dengan Jejai [Toh Muda Rizal Ashram Ramli] dah lama tersiar diberita, cuma tarikh tu je yang belum diketahui ramai. Bagaimana pun hari ni dalam paper Metro dah keluar tarikh perkahwinan Fasha dan juga Jejai. 27 April 2012 ni adalah tarikh yang telah dipersetujui oleh kedua2 belah pihak berdasarkan kad undangan perkahwinan yang diberi. Apapun, semoga kedua2 berbahagia selamanya.
“Majlis ini kami lakukan secara tertutup membabitkan 300 jemputan termasuk keluarga dan teman rapat saja. Saya bersyukur dengan segala limpahan rezeki dan alhamdulillah akhirnya apa yang kami rancang dapat juga direalisasikan.“Kad undangan kahwin sudah pun siap dan insya-Allah ia akan diedarkan tidak lama lagi, tapi saya minta maaf kerana masih tidak dapat memberitahu lokasi majlis diadakan kerana saya menghormati permintaan ibu bapa Rizal dan ibu bapa saya,” katanya kepada Harian Metro, semalam.
Kad kahwin Fasha Sandha dan Jejai

# Errr...saap lagi artis yg nak benikah nih....:)
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved