PERADUAN IPUNYA BUY AND MENANG - P1 WIMAX

on 21 April 2012


Pagi tadi aku blogwalking kejap diblog2 sahabat. Tetiba aku terjumpa satu entri contest dari P1 Wimax dengan tajuk ipunya di blog akubiomed. Hadiah yang ditawarkan agak menarik juga, Volkwagen Golf TSI dan lain2 yang bernilai RM180,000. Kebetulan aku memang pengguna P1, so terus aku selongkar syarat2 peraduan tersebut.


Peraduan ipunya akan bermula 20 April sehingga 17 Jun 2012, bermakna agak lama juga masa yang diaorang berikan tu. Cuma 3 plan sahaja yang layak menyertai peraduan ini. Disebabkan aku pengguna lama package P1 yang buat upgrade, so aku rasa aku kena tanya kat derang, biar mende ni lebih jelas sikit. Syarat2 yang no 1 dan no 2 tu memang dah okey dah....yang no 3 tu je buat aku konpius. Last sekali korang jangan lupa tekan butang"like" fan page P1 lak..he3x!!
Contest is only open for P1 subscribers of ForHome, OnePlan and ToGo plans that register the service between 20th April - 17th June 2012and those who extend their postpaid contracts during contest period. 

 Gambar kat atas ni ialah package yang derang maksudkan tu.

Antara hadiah sampingan lain yang P1 telah tawarkan...


Ini package awal aku dulu...one plan kemudian upgrade kepada wiggy 4G, so dedua modem aku adaP1 4G Supreme Add-On (Modem Rental and No Contract)

# Harap2 aku layak laaaa join contest derang nih, adakah aku memang layak? Tunggu......
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved