ULAT DIKEPALA ORANG YG MASIH HIDUP

on 21 April 2012

Amarannn....kalau rasa ngeri jangan tengok, tak baik untuk kesihatan. Satu video yang bakal aku kongsikan ini sebenarnya agak mengerikan juga pada aku. Tak tau la pada korang camne lak kan...tapi aku gagahkan diri juga melihatnya. Yup, seperti tajuk entri, "Ulat Dikepala Orang Yang Masih Hidup" video ini menunjukkan satu keadaan di India/Bangladesh atau kawasan2 yang sewaktu dengannya. Seorang tua duduk mengcangkung sambil seseorang membuang ulat dikepala beliau. Kepala beliau berlubang dan yang paling saspennya ialah tengkorak kepala lelaki itu juga turut kelihatan....tengok la sendiri kalau berani.



# Aku betul2 sibuk minggu ni, maaf kalau aku terlambat ziarah kengkawan semua..penattt....
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved