Aksi Maut Seorang Lelaki

on 20 Mei 2012

Aksi Maut Seorang Lelaki ! Tak salah aku aksi maut lelaki tengah panjat gunung ni aku ambik kat dalam paper daily uk kot. Aku pun dah lope, apa contentnya pun dah malas nak selak semula paper tu. Tapi berdasarkan gambar yang ada ni, boleh la kita anggap yang lelaki ni memang dah sesaja je beraksi untuk menempah maut.

Dah la tak guna satu pun alatan keselamatan, baju pun tah kemana dicampaknya...kalau aku...ntah laa..memang tak termampu nak buat kot. Nak2 bila tengok kat bawah....isk..isk...ngeri sesangat wooo.

Aksi Maut Seorang Lelaki

Tiada Safety...aksi Maut!

Lelaki Berani Mati



Aksi Maut Seorang Lelaki


# Jangan tiru aksi lelaki nih, biar la terer tahap gaban sekalipun..pada aku, ianya tetap perbuatan yang boleh la dikategorikan sebagai pendek akal.

-salam mesra dr yastro-

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved