Blogger Jumpa Blogger

on 14 Mei 2012

Kisah Blogger jumpa Blogger, sebenarnya aku terlewat sampai kesana. Gamaknya dalam jam 12.30 kot. Sebelum tu ada beberapa urusan yang perlu aku uruskan, memang minggu yang sangat sibuk bagi aku.

Sesampai saja, brader yang memula aku nampak ialah Bro Framestone...lepas tu nampak bro AkuBiomed. Nasib bekkk...hehehe [tak le segan sangat]

Blogger Jumpa Blogger
Kredit to bro Framestone krn gambar ni

Pas tu lak, baru aku perasan ngan bro Ben Ashari...first time jumpa dengan derang nih. Aku lebih banyak mendengar berbanding dengan derang, maklum la blogger baru. Tak reti nak sembang apa..hehehe!!

Antara blogger lain yang ada ialah bro jejai [teratakarmo] dan yang lain2 , maaf aku tak begitu mengenali derang, so...selepas makan, aku, Bro Framestone, Akubiomed dan Bro Jejai lepak jap, berborak kosang sambil pekena kopi o dan bersembang tentang blogger. Namun jam dah 2.00 lebih, aku terpaksa minta maaf dengan derang, sebab aku ada keja lain lakkk....adesss....sayangnya lorrr!!!

Maaf semua kengkawan, aku betul2 sibuk sekarang nih.....huhuhuhu.

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved