Pencuci Tandas Dapat Ijazah

on 15 Mei 2012

Pencuci Tandas Dapat Ijazah. Hari ni terbaca di kosmo online berkenaan dengan kisah seorang pencuci tandas yang mendapat ijazah setelah belajar dan bekerja bertahun2 di Universiti Columbia, New York.

Memang aku sangat respek dengan keteguhan hati pak cik ni. Nampak tak, usaha yang tidak mengenal penat pasti akan membuahkan hasil juga satu hari nanti. Biar la masa yang diambil tu agak lama, yang penting hasil yang akan dituai nanti. Macam ni la contoh Lelaki Kacak yang aku suka...


Begitu juga jika buat perkara yang sama seperti yang pakcik ni buat. Biarlah sesusah mana sekalipun, halangan itu adalah cabaran dan cabaran adalah satu kehidupan, jangan anggap halangan,cabaran dan dugaan itu satu masaalah yang tidak boleh diselesaikan. Aku suka tengok orang bermotivasi sebegini...serius. Membangkitkan semangat. Begitu juga dalam berblog, aku juga suka try and error. Selagi boleh cuba,... cuba...jangan mudah patah semangat. Kalau tak, tak jadi la Lelaki Kacak...he3x!!

Sorry guys, ada kerja. Entri Pencuci Tandas Dapat Ijazah ni antara entri paling laju yang pernah aku hasilkan, cuma semak 2/3 kali, pas tu terus publish...he3x!!!. Cekidout.


#wlaupun cibuk...usaha tetap usaha...ha3x!!
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved