LELAKI KACAK ADA SOALAN...

on 06 Mei 2012


Kisah Lelaki Kacak dan browser Lelaki Kacak. Pernah dengar ke? Kalau kisah lelaki ganas,jahat,baik,alim tu rasanya dah biasa sangat kita dengar kan?. Jadi kali ini sebenarnya aku cuba fokus kepada kisah ataupun senang cerita keyword rebutan para blogger di Malaysia sekarang ni. Tak yah la melalut panjang sangat, nanti ada yang cepat2 tekan butang pangkah lak..he3x!!!

Okeh...keyword ini [lelaki kacak] memang antara keyword yang paling hangat dipasaran sekarang. Semua blogger yang dah join cuba mendapatkan tempat di first page untuk kata carian Lelaki Kacak ini, terutamanya di kata carian paling atas sekali. Aku pasti, last2 minit nanti pasti akan ada perubahan drastik pada keyword tersebut di google page.my..Setau aku minggu yang terakhir nanti adalah minggu yang paling teruk buat blogger yang join SEO contest ini. Semuanya akan berjuang habis-habisan.. Seriusss...

Okey, sebelum contest SEO Lelaki Kacak ini berakhir aku sebenarnya nak juga tahu dari tuan blog tu sendiri. Itu pun kalau dia nak jawab laa...ha3x!!

Pertanyaan aku ialah, jenis browser yang digunakan untuk check keputusan contest tu, contoh...biasanya dua browser yang aku gunakan iaitu mozilla dan chrome, andaikata aku search "Lelaki Kacak" menggunakan google chrome lepas tu aku check guna mozilla, pastinya aku akan dapat keputusan berbeza. Begitu juga bila aku dah log out dari google dan buat clear cache,cookies....sure keputusannya akan berbeza. Kemudian, bila aku check di pc kengkawan, keputusannya akan berbeza juga...kenkadang rasa pelik bin ajaib..perkara ni sebenarnya aku sedari dari contest pengalaman kena denda di sekolah dulu...

Apapun kalau bro titan bagi jawapan di blog beliau sendiri rasanya itu lagi bagus. Biar semua peserta faham dengan jelas sekali. Btw, aku juga tau dia adalah tokey contest ini...so semua keputusan ada ditangan dia...kirenya dah macam hitler jugak la kot...ha3x!!- jangan marah noooo bro titan yang kachakk... hanya satu persoalan jerrr!!!


Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved