Pengalaman Kena Denda Di Sekolah - Keyword Terhangat Masa Kini

on 26 Januari 2012

Susah woo...itu je la yang aku boleh kata, tapi rasa seronok juga bila mencuba dan mencabar  kekuatan SEO blog aku untuk bermain dengan keyword "Pengalaman Kena Denda Di Sekolah". Err...benar ke keyword tu antara perkataan terhangat? He3x!!!....Yepp...terhangat bagi mereka yang sedang join "Pertandingan Pengalaman Kena Denda Di Sekolah" anjuran Titan yang kacak.

Okey, buat masa sekarang ni dibawah ni adalah print screen untuk keyword "Pengalaman Kena Denda Di Sekolah"....yang mana akan ada usaha/cabaran dari beberapa orang blogger untuk aksi potong memotong, cantas mencantas  pada saat-saat akhir, termasuk la dengan tuan punya blog tu sendiri kot...dan juga aku sendiri...he3x!!!


PENGALAMAN+KENA+DENDA+DI+SEKOLAH
Kedudukan ke 4 sekarang..Adakah aku mampu memotong keyword Pengalaman Kena Denda Di Sekolah?


Kalau korang masih belum lagi membaca entri aku berkenaan "Pengalaman Kena Denda Di Sekolah"...korang boleh la usha-usha di link yang aku beri tu. Aku pasti korang juga mempunyai banyak pengalaman dan kenangan ketika dizaman persekolahan. Pahit dan manis di sekolah sesungguhnya adalah sesuatu perkara yang sukar dilupakan, walau ke akhir hayat kita..kan- eishh...tacing la plak..ha3x!!


Untuk makluman korang, pertandingan ni masih lagi dibuka sampai hujung bulan ni. Maknanya masih ada lagi beberapa hari untuk korang menyertainya. Begitu juga dengan cabaran SEO, Nampak benar yang keyword ni memang tengah/sedang menjadi rebutan bagi beberapa orang blogger...termasuklah aku. Insyaallah... selepas aku post je entri ni, aku akan cuba tengok keyword "Pengalaman Kena Denda Di Sekolah", harap2 menjadi laa...he3x!!! Adiozzz....


# Entri yang singkat dan ringkas pagi ini untuk cabaran seo"Pengalaman Kena Denda Di Sekolah".
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved