Lelaki Kacak | Last Day

on 15 Jun 2012

Lelaki Kacak | Last Day ! Yup...hari ni dah masuk 15 June 2012, bermakna malam ini jam 12 tengah malam brother Titan akan tutup SEO contest Lelaki Kacak nih.

3 bulan, satu jangkamasa yang lama dan terseksa bagi aku. Contest Lelaki Kacak ni memang betul2 membuatkan hampir2 aku rasa tension banget..he4x!!!

yastro - Lelaki Kacak

Tak tahu lah pada kengkawan lain yang join, mungkin ada juga yang dah rasa kecewa sebab entri dah ke laut. Harap tak ada yang rasa begitu. Penyertaan kali ni rasanya mencatat rekod kot...hampir 100 blogger menyertai cabaran Lelaki Kacak ini. Harap2 tak de yang rasa kecewa sesangat...btw, kemunculan domain lelakikacak dot com tu saja dah membuatkan aku juga rasa terkejut sangat. Power dehhhh....otai seo gitu...:)

Tapi apapun itu semua satu pelajaran dan pengajaran. Sesekali join contest yang jangkamasa singkat memang la terasa syok, tapi klau dah lama...terasa boring pulak. Rasa2 nya lepas ni aku pencen la kot...cukup la dengan beberapa pengalaman contest. penatttt sesanggattttt....tu pun belum campur tension,boring dsb.

Apapun, ucapan tahniah kepada rakan2 blogger yang memeriahkan contest nih. Memang korang sumer hensem2 belaka....bak kata titan..."Hidup Berani Untuk Gagal". Tak lupa juga kepada para penaja yang sudi meng'sponsor" hadiah yang terbaik setakat ini. Adios...semoga aku berjaya, dan juga semoga kengkawan yang join contest ni semua berjaya.

Yang penting blogging mau happy....


-salam mesra dari yastro-
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved