Duit Online - TOP TEN REFERRAL LINK DENAIHATI MEI 2012

on 19 Julai 2012

Duit Online - TOP TEN REFERRAL LINK DENAIHATI MEI 2012 ! Alhamdulillah, blog yastro ni masih lagi tersenarai di Top Ten Referral Link ke blog Denaihati pada bulan Mei 2012 lalu.

Aku tak tahu sampai bila prestasi blog aku mampu menyumbang sesuatu kepada Denaihati, dan juga aku tidak tahu sejauh mana blog ini berjaya kekalkan prestasi sebegini. Moga2 berpanjangan la kan...he3x!!

Tapi aku tahu, sejak kebelakangan ni, aku dah kurang aktif sikit. Trafik pun merudum banyak....so berserah je la nanti...untung sabut timbul untung batu tenggelam..:D

Duit Online - TOP TEN REFERRAL LINK DENAIHATI MEI 2012


Ada ramai juga rakan blogger yang bertanya tentang tips untuk dapat jadi Top Referral blog Denaihati. Pada aku, senang saja...buat entri dan bina link, pasang widget2 ke blog Denaihati dan juga rajin2 la naikkan trafik blog sendiri. Tak de trafik, tak de la link ke sana...at least korang pastikan sekurang2nya 500 trafik sehari kat blog korang.

Rasanya itu saja, yang lain tu berserah pada takdir je la kan. Ada rezeki, masyukkk la korang...tak de rezeki korang cuba lagi. Jangan berputus asa.

Sejak kebelakangan ini, aku sememangnya banyak kerja-kerja lain yang memerlukan komitmen tinggi. Jadi kesempatan aku untuk blogwalking ni memang terhad sangat. Terima kasih kepada rakan blogger yang sering dan tak jemu berkunjung ke mari. Sampai sini dulu, kita jumpa lagi...

Duit Online - TOP TEN REFERRAL LINK DENAIHATI MEI 2012
-salam mesra dr yastro-
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved