Sepanyol Juara Euro 2012

on 20 Julai 2012

Sepanyol Juara Euro 2012 ! Agak lama aku peram entri ni. Dah siap, tapi terlupa nak publish pula. Firstly nak ucap terima kasih kepada Denaihati kerana contest yang beliau anjurkan iaitu Sepanyol Juara Euro 2012.

Yup, semasa contest itu berlangsung ramai blogger yang join. Entah berapa, aku tak ingat. Tetapi hanya 21 orang blogger bertuah sahaja berjaya dan menerima hadiah yang berupa trafik blog walking 10K dan t shirt dari Denaihati.

Sepanyol Juara Euro 2012


Terima kasih aku ucapkan kepada Denaihati kerana prinsip blog beliau yang tetap kekal dengan slogan "Hidup Untuk Memberi". Susah nak jumpa blogger sebegini. Jadi kepada rakan2 blogger lain, apa lagi, jom la serang blog beliau.

Banyak insentif beliau sediakan, bukan setakat Top Ten Referral trafik saja dapat duit, komen terbanyak pun boleh dapat rm dan juga contest2 seperti ini juga akan dapat habuan dari beliau.

Sekian saja, salam Jumaat dari aku, yastro dan Selamat berpuasa bagi seluruh umat Islam sedunia. Semoga Ramadhan kali ini lebih baik dari sebelumnya. Maaf jika ada salah dan silap sebelum ni yerrr.

Sepanyol Juara Euro 2012
-salam mesra dr yastro-
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved