Sayang Cikgu Ketat-Ketat - Part2

on 27 Julai 2012

Sayang Cikgu Ketat-Ketat - Part2 ! Okey, aku nak habiskan cerita pasal sayang cikgu ketat-ketat ni. Dibawah ni adalah buku yang aku maksudkan...

Jadi untuk "model" buku sayang cikgu ketat-ketat ni aku rasanya dah jumpa seorang "Lelaki Kacak" yang terbaik...he3x!!! Yeargh....Sapa lagi kalau bukan hero aku yang memang suka bergaya nih.... Muhammad Akid Ashraff, lagipun free jee...tak yah bayo mahai2...he3x!!!- kejap je dah beso ehhh.

Sayang Cikgu Ketat-Ketat

Kisah Percintaan Sayang Cikgu Ketat-Ketat

Novel Sayang Cikgu Ketat-Ketat

Siri Novel Remaja - Sayang Cikgu Ketat-Ketat

Tandatangan Dan Nota Penulis Sayang Cikgu Ketat-Ketat


# Jadi sekali lagi aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada Puan Rafinamimi.Com, semoga rezeki beliau semakin bertambah seiring dengan kemurahan hati beliau sendiri. Insyaallah.

Sayang Cikgu Ketat-Ketat - Part2
-salam mesra dr yastro-
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved