Sayang Cikgu Ketat-Ketat

on 26 Julai 2012

Sayang Cikgu Ketat-Ketat ! Eishhhh....sebenarnya aku rasa cam malu plak nak guna keyword sayang cikgu ketat-ketat ni. [Dan2 malu lak...ha3x!!!]

Tapi nak elak pun tak boleh, dah memang tajuk depan buku tu macam tu. So, belasah saja lah,kan, Firstly, aku nak ucap terima kasih kat Rafinamimi kerana telah menghantar sebuah buku "Sayang Cikgu Ketat2" tu kat aku, hasil tempat ke 3 aku di contest SEO Lelaki Kacak

Aku cuba google keyword "sayang cikgu ketat-ketat", hasilnya 226,000 carian untuk perkataan tersebut.  Tetapi aku bukanlah nak bermain dengan keyword tersebut, cuma nak tengok sejauh mana keyword tersebut di google. Nampaknya tinggi juga carian SCKK tu.

Sayang Cikgu Ketat-Ketat

Tapi sebenarnya yang aku nak cerita disini adalah bungkusan yang aku terima hari Jumaat 13 July 12 lalu. Sehari je sebelum seluruh umat Islam berpuasa. 

Terima kasih Rafinamimi a.k.a MissYie kerana menghadiahkan sebuah buku ini kepada aku.

Sayang Cikgu Ketat-Ketat

Nampaknya entri ni akan bersambung nanti...panjang sangat kalau aku nak citer semuanya [padahal tak de apa pun yg nak aku cerita..he3x!!]...ok. Insyaallah kalau sempat esok atau lusa aku update sambungannya. Terima kasih kpd rakan yang sering ziarah dan selamat berpuasa semua....yearghhh!!!



Sayang Cikgu Ketat-Ketat
-salam mesra dr yastro-
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved