Template Mesra SEO V2 ThesisForBlogger

on 23 Julai 2012

Template Mesra SEO V2 ThesisForBlogger ! Yup....rasanya kalian juga [bagi rakan yang rajin berkunjung ke blog ini] dapat melihat perubahan yang berlaku ke atas blog ini beberapa minggu yang lepas.

Dari template TFBV1 [thesisforblogger-v1-] yang lama, aku tukar kepada template TFBV2 yang baru. Mungkin ramai yang bertanya, apa kelebihan bertukar ke TFB yang baru nih? Betul ke mesra SEO?

Template Mesra SEO V2 ThesisForBlogger


Jawapannya, yup, mesra SEO..Pertama sekali korang akan dapat satu template buatan anak Malaysia yang mesra SEO. Tak perlu banyak nak diejas-ejas lagi dah. Yang kedua, bagi yang guna Thesis For Blogspot, kelebihan korang akan dapat melalui support group di TFB di Facebook.[Mana ada support group kalau korang guna template luar, pepandai sendiri laa] Dan yang ke tiga ialah memang template ni mesra SEO, jadi bagi pengguna blogspot tu, korang pilih la....nak lawa/cantik ikut citarasa korang atau nak lawa dan juga hensem SEO.

Berkenaan dengan Support group di Facebook tu, apa juga masaalah korang, sila ajukan pertanyaan disana. Kalau tuan besonya iaitu si Shah Forblogger tak sibuk, insyaallah, akan ada juga rakan lain yang akan membantu.

Template Mesra SEO V2 ThesisForBlogger -Yastro.net

Sebetulnya hari tu blog aku ni ada sedikit masaalah dengan komen. Tak tau pasal hape, susah beno nak keluar komen. Tetiba semua jadi kelam. Apa lagi, aku helo la kat tokey beso, walaupun dia sibuk sikit alhamdulillah akhirnya settle juga. Thanks bebanyak bro, jasamu dikenang.

# Nampaknya contest SEO Eyriqazz Vs Denaihati bertambah2 sengit ehhh....:)
Template Mesra SEO V2 ThesisForBlogger
-salam mesra dr yastro-

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved