Bekas Pemain Bola, Ezmi Derita Barah Hidung

on 09 Oktober 2012

Bekas Pemain Bola, Ezmi Derita Barah Hidung ! Aku memang ada terbaca di akhbar tentang berita seorang bekas pemain bolasepak pasukan Selangor iaitu, Mohd Ezmi Mad Jan, 35, yang di dapati menghidap kanser hidung tahap 4. Satu tahap yang agak kritikal.


Ezmi Penderta Barah Hidung

Ada rakan aku memberitahu, Ezmi ni pernah bermain untuk pasukan bolasepak Proton satu ketika dahulu. Aku tak begitu kenal sangat, maklum la bukan kaki bola. Menerusi rakan blog Apan, aku rasa terpanggil juga untuk membuat sedikit entri berkaitan dengan Ezmi. 

Ramai juga yang telah membuat entri untuk membuat kutipan derma kepada beliau. Aku dapat lihat entri ni di beberapa blog. Jadi, kepada para dermawan yang nak menyumbang kepada Ezmi, boleh lah hubungi nombor dan alamat seperti yg tertera di bawah.
Ezmi Penderta Barah Hidung

No Akaun Maybank Siti Mariam Md Jan (adik Ezmi) : 1620 7659 4008
Manakala dibawah pula adalah alamat Ezmi sedang menetap sekarang.
Alamat : LOT 399 PT 1322 ,KG SENTOSA TAMBAHAN, 44300 BATANG KALI, HULU SELANGOR, SELANGOR.
Semoga dapat sama-sama kita membantu dan meringankan beban Ezmi. Terbaru dapat info, Ezmi terkena buatan orang/sihir, ada pakcik di felda Gedangsa yang sedang merawat hidung dia sekarang, keadaanya pun sekarang bertambah pulih. Alhamdulillah....
# Dengar2 cerita ada rakan2 dr Proton pergi melawat beliau....tapi aku pun x bape nak sure lg sebab lom jumpe derang.


Ezmi Penderta Barah Hidung
-salam mesra dr yastro-
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved